Engitren. L'hora del relleu

Comissió: Comissió de Cultura: Grup Engitren
Descripció: El Grup de Gestió que ha impulsat durant 16 anys ENGITREN, pensa que ha arribat el moment de cercar el seu relleu.

Per tant, convoquem aquesta sessió participativa per trobar candidats a renovar aquest Grup de Gestió i que segueixi la labor feta fins ara.

Podeu consultar un document explicatiu de la història d'ENGITREN durant aquests 16 anys, el que s'ha aconseguit i el que s'espera dels candidats a continuar l'activitat. Consulta el document

A la sessió es promourà un intercanvi d'opinions sobre la idoneitat dels possibles candidats i la labor que s'haurà de desenvolupar per seguir endavant.

Esperem de tots els aficionats al ferrocarril, tant real com model, l'assistència i participació activa a la sessió.
Dates: Dijous, 26 de febrer de 2026
Horari: A les 18h en format presencial. Via Laietana, 39 de Barcelona
Inscripcions: Inscripció     

Places limitades.