Descripció: |
L'objectiu de la jornada és mostrar als assistents diferents estratègies per tal de posar en marxa un CRM de forma efectiva, marcant clarament els punts claus i principals a tenir en compte, i en quines fases pensem que pot ajudar en l'èxit de la seva implantació.
Aquest webinar va dirigit a tots aquells usuaris i empreses que s'hagin plantejat pròximament la implantació d'un CRM, o bé per aquelles altres persones que ho haguessin intentat fa un temps i no ho haguessin assolit per diferents causes,
També pot ser d'utilitat per aquelles empreses que ja ho hagin posat en marxa i vulguin treure-li més rendiment a la seva solució.
En el webinar, organitzat pel Col·legi Industrial d'Enginyers de Catalunya, juntament amb ICON, comptarem amb la participació de Rafael Aguilera, CEO de ICON i amb Nuria Valenzuela, EIC Girona.
Quan la tecnologia, la realitat i la simplicitat parlen el mateix idioma
Un CRM, a diferència de fa uns anys, és una solució informàtica cada cop més coneguda, però que encara no ha assolit la seva implantació en les empreses i autònoms com una eina habitual i imprescindible en el seu dia a dia.
A diferència d'un ERP o del Software de Gestió, el CRM es considera una eina secundària i fàcilment substituïble per altres eines com l'ús de plantilles d'Excel, però un CRM proporciona una gestió eficient de les relacions amb clients, millorant el servei, augmentant les vendes i permetent una presa de decisions informada, a diferència dels fulls de càlcul, que no ens proporcionen aquests avantatges.
PROGRAMA
Breu presentació del ponent participant i objectius del webinar.
Com plantejar la implantació d'un CRM i quins sons els elements crítics perquè acabi sent una eina útil i d'ús diari, parlant d'aspectes més enllà dels obvis i generalment coneguts.
Preguntes.
Conclusions del webinar.
|