Estratègia d'hidrogen de Toyota i l'exemple del Toyota Mirai

Comissió: Comissió de Mobilitat
Descripció: L'hidrogen és un vector energètic que pot ser clau en el futur de l'automoció. Toyota fa anys que treballa en aquest tema i la seva recerca està molt avançada.

En aquesta jornada s'explicarà l'estratègia d'hidrogen de Toyota i un exemple de vehicle en producció com és el Toyota Mirai.

La conferència anirà a càrrec de Rudy Boeman, Corporate Affairs Manager and Corporate Affairs Department de Toyota


Jornada organitzada pel GT Hidrogen format per membres les comissions de Mobilitat i Energia.
Dates: Dijous, 30 de juny de 2022
Horari: A les 18.30 h per videoconferència.

Inscripcions d'última hora: trucar al 93.319.23.00 i sol.licitar l'enllaç de connexió.
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.

Document Descripció
Presentació Rudy Boeman Presentació Rudy Boeman
Si us plau, accepta les cookies de Marketing per veure aquest video.

Estratègia d'hidrogen de Toyota i l'exemple del Toyota Mirai

Descripció:
Estratègia d'hidrogen de Toyota i l'exemple del Toyota Mirai