Comissió: |
Actes / Jornades Lúdiques (Catalunya Central) |
Descripció: |
OBJECTIU DEL CURS Adquirir major fluïdesa i capacitat d'expressió i comprensió orals en anglès amb vistes a comunicacions presencials o telemàtiques amb clients i/o proveïdors. Aprendre a negociar i a defensar amb determinació lingüística un projecte professional.
**Nivell mínim requerit B1**
PROGRAMA - Briefing a new assistant at work - Word and sentence stress - Starting and finishing calls - Telephoning to make arrangements - Customer Service: Face-to-face Communication - Managing International Conversations - Dealing with correspondence - Verb-noun collocations in business settings - Problem-solving cases - Negotiating tips and solutions - Approaches to payment disagreement - Making and responding to suggestions - Customer Service: Online Communication - Paraphrasing - Indirect question forms in exchanging information - Reporting on progress - Requests, offers, thanks, invitations - Correcting wrong information - Describing trends - Discussing future probability - Cause/effect connectors in speech - Comparing products - Interpreting statistics - Checking understanding in meetings - Hypothesizing
PREU
Col·legiat/Associat: 20 Eur. / mes
|
Dates: |
Del 17 de setembre de 2020 al 17 de juny de 2021.
|
Horari: |
Dijous de 18.30 h a 20.00 h.
|
Inscripcions:
|
Període inscripció tancat
|
Places limitades.
|