Com fer una entrevista de feina exitosa per videoconferència- WEBINAR en directe

Espais de Desenvolupament Professional
Descripció: Sovint el procés de recerca de feina suposa un repte a l'hora de gestionar tots els canvis que es presenten. A part d'adaptar-se a les noves maneres de cercar feina, caldrà superar barreres tecnològiques que fins ara no estaven tan presents.

Si mai has fet una entrevista en vídeo abans, pot ser descoratjador, però amb la preparació adequada, el procés pot anar tan bé com una entrevista cara a cara.

En aquest Webinar o Masterclass podràs aprendre tècniques de comunicació verbal i no verbal rellevants per tenir èxit a una entrevista, així com preparar l'entorn i tenir recursos per moure't còmodament en la videoconferència.

Objectius:

- Aprendre a afrontar i superar les entrevistes virtuals d'una manera natural i professional.
- Conèixer estratègies de comunicació persuasiva per tenir èxit en aquest tipus d'entrevistes.

Contingut:

- La comunicació verbal i no verbal a l'entrevista virtual
- Preparació de l'entrevista: abans, durant i després
- Altres consells clau

Webinar conduït per Claudia Calderón, Psicòloga i Coach, amb experiència de 8 anys com a Coach de carrera i laboral. La seva feina es centra en facilitar recursos, estratègies i donar claredat en les diferents etapes del procés de recerca de feina, ja sigui definint l'estratègia més efectiva, com tractant els aspectes personals que dificulten fluir en aquest procés. Prèviament ha treballat com a orientadora laboral i tècnica de selecció en consultoria.

Activitat gratuïta i dirigida exclusivament a col·legiats/associats en actiu o en transició professional.
Places exhaurides
Dates: Dimarts, 19 de maig de 2020
Horari: De 16:00 a 18.00 h.
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.