Comissió: |
Comissió Gestió Empresarial |
Descripció: |
Un dels pares de la ciència de la gestió empresarial, Peter Drucker, va exposar que "Una empresa té dues, i només dues, funcions bàsiques: màrqueting i innovació".
La necessitat de les empreses per desenvolupar i comercialitzar la innovació requereix la creació d'equips pluridisciplinaris on s'integren professionals d'àmbits de coneixement divers.
En aquesta sessió es donarà una visió de la relació entre màrqueting e innovació que es necessària en una gestió empresarial adient per donar resposta als reptes del entorn competitiu i global en els nostres temps.
Posteriorment s'obrirà un debat amb participació dels assistents i els ponents.
Hi intervindran:
- Lluís Carrasco. Director de Marketing i Comercial a la CCMA.
- Lluís Torra. President Club Marketing Barcelona.
- Gian-Lluís Ribechini Creus. Enginyer Industrial. President de la Comissió de Gestió Empresarial dels EIC. |
Dates: |
Dijous, 15 d'octubre de 2015
|
Horari: |
A les 18.30 h a la seu dels EIC, Via Laietana, 39, 5a planta. Barcelona |
Inscripcions:
|
Període inscripció tancat
|
Places limitades.
|