Casos d'èxit en redisseny de productes: captar les necessitats del client

Comissió: Conferències
Descripció:


Presentació
- Estic fabricant el producte que els meus clients necessiten?
- Estic fabricant només el producte que demanda el mercat?
- Quant em costa fabricar un producte que ofereix més del que el client necessita?
- Quant em costa fabricar un producte que ofereix menys dels que el client demanda?

Objectius
Mostrar com desenvolupar productes diferenciats de la competència, eficients en cost i millorats en característiques que el client aprecia.

Programa
- Introducció i presentació a càrrec del Grupo Fluidra, multinacional dedicada al desenvolupament d'aplicacions per a l'ús sostenible de l'aigua.
- Casos d'èxit en Fluidra.
- Metodologia VoC (Voice of Custumer), Anàlisi competitiu, tallers VA/VE (Value Analisys / Value Engineering).
- Sistema de gestió d'idees e implementació de projectes de millora. Software VCM IDEAS.

Ponent
- Benjamín Lorente, enginyer industrial per la UPV i AMP per l'IESE.

Dirigit a
Director Generals, Directors d'Enginyeria / I+D, Directors d'Operacions, Directors Comercials i Enginyers que treballen en aquestes àrees.

En acabar hi haurà un cafè networking

Promoempresa
Dates: Dijous, 17 de setembre de 2015
Horari: De 9:15 a 11:15 hores a la seu dels EIC, Via Laietana, 39, Barcelona.
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.

Document Descripció
Ponència Ponència Value Management