Vendre a la Xina: Xarxes socials versus canals tradicionals

Comissió: Comissió Política Industrial i Innovació Tecnològica
Descripció:

Aquesta jornada pretén donar una visió de les Claus de la Direcció de Màrqueting a Xina: com Posicionar el nostre producte, Canals de venta, Fixació de preus... En resum, com "AXINAR" els nostres productes.

Entrarem en detall al Màrqueting Digital i XARXES SOCIALS a Xina, farem un repàs de les eines més importants existents i les principals diferències amb les que utilitzem nosaltres. (SINAWEIBO, RenRen)

Veurem com hem de començar de forma pràctica a treballar el tema Digital a Xina, i per això comptarem amb un cas pràctic, el de Freixenet.

Programa:

El Procés de venta a Xina
a. Claus per posicionar amb èxit els seus productes a Xina
b. Claus de la Direcció de Màrqueting a Xina
c. Posicionament del producte/Fixació de preus/Canal de ventes/Mitjans de comunicació. "AXINAR EL NOSTRE PRODUCTE"

Ponent: Manu Sánchez Monasterio, President. "China Marketing Center" Club Marketing Barcelona, Partner HaoLeChina Beijing Office, ESADE China Europe Club Executive Committee Member & ESADE China Team Founder

Marketing Digitial
Introducció al Màrqueting Digital i Xarxes Socials a Xina/Principals diferències amb Occident. Eines principals (Sina Weibo, RenRen, Youku)

Ponent: Roger Nierga, Fundador & CEO en Fengling. Consultor especialitzat en estratègies de Social Media per al mercat xinés.

Cas Pràctic: L'experiència de Freixenet a Xina.

Ponent: Gil Serra, Xina Manager Freixenet

Moderador:
- Joaquin Calsina, Director de Ventes de l'empresa Espacio Solar i membre del GT Xina

Assistència gratuïta.

COM ARRIBAR-HI (Veure plànol)

UPCAlumni

Dates: Dijous, 6 de juny de 2013 a les 18:30, a l'Aula Master, Edifici A3 - Campus Nord UPC, carrer Jordi Girona, s/n, 08034 Barcelona
Horari: A les 18:30 hores, a l'Aula Master, Edifici A3 - Campus Nord UPC, carrer Jordi Girona, s/n, 08034 Barcelona
Inscripcions: Període inscripció tancat

Places limitades.