Aquesta jornada pretén donar una visió de les Claus de la Direcció de Màrqueting a Xina: com Posicionar el nostre producte, Canals de venta, Fixació de preus... En resum, com "AXINAR" els nostres productes.
Entrarem en detall al Màrqueting Digital i XARXES SOCIALS a Xina, farem un repàs de les eines més importants existents i les principals diferències amb les que utilitzem nosaltres. (SINAWEIBO, RenRen)
Veurem com hem de començar de forma pràctica a treballar el tema Digital a Xina, i per això comptarem amb un cas pràctic, el de Freixenet.
Programa:
El Procés de venta a Xina a. Claus per posicionar amb èxit els seus productes a Xina b. Claus de la Direcció de Màrqueting a Xina c. Posicionament del producte/Fixació de preus/Canal de ventes/Mitjans de comunicació. "AXINAR EL NOSTRE PRODUCTE"
Ponent: Manu Sánchez Monasterio, President. "China Marketing Center" Club Marketing Barcelona, Partner HaoLeChina Beijing Office, ESADE China Europe Club Executive Committee Member & ESADE China Team Founder
Marketing Digitial Introducció al Màrqueting Digital i Xarxes Socials a Xina/Principals diferències amb Occident. Eines principals (Sina Weibo, RenRen, Youku)
Ponent: Roger Nierga, Fundador & CEO en Fengling. Consultor especialitzat en estratègies de Social Media per al mercat xinés.
Cas Pràctic: L'experiència de Freixenet a Xina.
Ponent: Gil Serra, Xina Manager Freixenet
Moderador: - Joaquin Calsina, Director de Ventes de l'empresa Espacio Solar i membre del GT Xina
Assistència gratuïta.
COM ARRIBAR-HI (Veure plànol)
| ![UPCAlumni](http://www.eic.cat/promocio/COEIC/cas/Jornades_web/UPC-Alumni-positiu-p3005.jpg) |