Descripció: |
Últimament hem viscut interrupcions de serveis utilitzats massivament per usuaris, tant particulars com professionals (Blackberry, Whatsapp,...). De vegades, quan volem comunicar-nos, no podem trucar si hi ha molta gent al lloc on som, o si s'ha produït un esdeveniment inesperat, ...o no tenim "cobertura" del nostre operador, etc. A més a més, la qualitat de la comunicació varia i es troba molt per sota de la que la telefonia fixa ens havia ofert. Sovint no sabem ni si arriben ni quan arriben els missatges que enviem.
Ens preguntem si els serveis de telefonia d'avui són tan fiables com els d'abans i si la qualitat no és millorable.
Per tal de continuar incorporant la telefonia a la nostra vida quotidiana, és la qualitat i la fiabilitat suficient per a basar-hi serveis crítics (educació, e-comerç, e-administració, medecina, seguretat, emergències, etc....) ? Quina és l'opinió dels Usuaris Professionals? Què caldria fer? Noves aplicacions? Millores tecnològiques o regulatòries? Què opinen els operadors i les empreses tecnològiques?
Presentació: - Miquel Obradors, President Comissió TIC
Presentació i moderació: - Joan Giró
Hi intervindran: - Ferran Amago i Jordi López, Col·legis Enginyers de Telecomunicacions - Antoni Elias, ETSETB-UPC
Operadors: - Josep Mª Rabés, Orange - Xavier Casajoana, VozTelecom
Empreses Tecnologia: - Javier Ruiz,Alcatel-Lucent - Gabriel Treiban,Qualcomm
|